Podkłady L'Oreal

Podkłady L'Oreal wywołują często mieszane uczucia. Wydaje mi się że jest to spowodowane dość wysoką cena  jak na podkłady drogeryjne. Jednak uważam że są one warte swojej ceny, przynajmniej dla mnie. Dziś pod lupę biorę dwa produkty : kultowy True Match oraz Infallible matte.






True Match



Skusiłam się na niego stosunkowo niedawno. Miałam co do niego duże obawy, mając w głowie negatywne opinie ale nie żałuje. Ten produkt w moim przypadku to strzał w dziesiątkę!


+ Kolor 1N (Ivory) idealnie pasuję do mojej jasnej karnacji, po nałożeniu dopasowuje się do skóry.
+ Nie oksyduje jakoś bardzo, w granicach przyzwoitości, pozostawiając naturalne tony
+ lekko pudrowe wykończenie pozostawia naturalne wykończenie, bez efektu maski.
+ Lekka, trochę  lejąca  formuła przyjemnie się rozprowadza
+ Trwałość
+ Bardzo dobrze kryje zaczerwienienia, małe niedoskonałości i ładnie wyrównuje koloryt
+ Drobniutkie, dobrze zmielone drobinki sprawiają że cera jest naturalnie rozświetlona
+ Opakowanie poręczne, z pompką

Jedyny minus produktu jaki zauważyłam, to że przez swoją pudrową formułę oraz to że "zastyga" na twarzy podkreśla suche skórki.

Aktualnie jest to mój ulubieniec.



Infallible matte




Temu produktowi jestem wierna od dłuższego czasu, choć miałam z nim sporą przerwę. Kiedyś był to mój podkład którego używałam codziennie, teraz wole jednak troszkę lżejsze produkty. Decyduje się na niego w przypadku "większych wyjść" kiedy chce aby mój makijaż naprawdę długo się trzymał.


+ Trwałość w przypadku tego produktu jest mega, idealnie spisuje się w przypadku całonocnych wyjść
+ Mocno pudrowy, ale dzięki temu pozostawia ładny matowy efekt.
+ Krycie doskonałe, wszelkie zaczerwienienia i niedoskonałości zostają zakryte
+ Podkład stapia się ze skorą ale nie tworzy " efektu maski"
+ Gęsta formuła, która przyjemnie pozwala pracować.
+ Fajne poręczne opakowani w tubce

- Mocno oksyduje, nawet z najjaśniejszego odcienia robi się lekka "pomarańczka"
- Trochę zapycha, przy dłuższym użytkowaniu posiadaczki problematycznej cery mogą mieć nasilone problemy




Mam nadzieję że w jasny i rzetelny sposób przedstawiłam wam te dwa produkty. Podsumowując, w mojej opinii są to produkty dobre jakościowo. Posiadają one również fajny przekrój właściwości, taki że każdy będzie mógł wybrać coś dla siebie. Jedyna rada ode mnie, nie sugerujcie się swatchami w internecie, lepiej iść do drogerii, nałożyć , trochę z nim pochodzić i zobaczyć jak zachowa się on na naszej skórze, żeby potem nie żałować








.

7 komentarzy:

  1. świetna recenzja :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ja uwielbiam ten podkład naprawde ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podkład "L'Oreal, True Match" to mój codzienny niezbędnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. infallible byłby dla mnie bardzo dobrym podkładem,gdyby tak jak napisałaś - nie zapychał :(

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, jest super pod względem trwałości matu itd ale po jednych-dwóch użyciach kiedy mam go na twarzy przez pare ładnych godzin później moja cera zaczyna przezywać dramat

      Usuń
  5. Używam L`Oreal True Match i bardzo się z nim polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger