Derma Matt Lirene

Dziś przygotowałam recenzję kremów marki Lirene z serii Derma Mat. Dla kogo jest ona przeznaczona ? Dla osób z cerą tłustą i mieszana ze skłonnościami do niedoskonałości i przebrawień. Sama jestem posiadaczką cery mieszanej, przetłuszczającej się w "strefie  T " dlatego właśnie zdecydowałam się na te produkty. Długo szukałam produktów z takimi właściwościami, i bardzo się ucieszyłam że polska marka ma w swoich zasobach taki produkt w atrakcyjnej cenie.


Derma Matt -  długotrwale matujący lekki krem nawilżający SPF15


Jest to krem na dzień. Długotrwale matuję, pozostawia na twarzy efekt zmatowionej cery na kilka godzin. Sprawia że cera wygląda zdrowo i świeżo i co najważniejsze cera jest zmatowiona. Bardzo dobrze nawilża. Jest delikatny nie podrażnia idealnie przeznaczony dla cery wrażliwej. Przez swoją delikatna formułę nadaję się idealnie pod makijaż. Przez swoją lekką formułę nie zapycha porów, więc idealnie nadaję się dla osób z cerą problematyczną. Posiada bardzo fajne, higieniczne opakowanie pompką. Jest bardzo wydajny.












Derma Matt - Wygładzający krem normalizujący na noc 



Fajne rozgraniczenie w tych produktach jest to że są one rozdzielone na dzień i  na noc, bo mają różne właściwości i działania.  Regeneruję skore. Ogranicza wydzielanie się sebum i normalizuję pracę gruczołów łojowych przez co skora mniej się przetłuszcza. Cera jest odżywiona nawilżona i świeża. Efekt działania kremu utrzymuję się jeszcze przez kilka godzin po przebudzeniu. Skóra staje się miękką i elastyczna. Byłam zaskoczona że produkty tej samej serii mają różne opakowania - w tym przypadku mamy  klasyczny słoiczek.  Jest bardzo wydajny.










Zauważałam że przy dłuższym stosowaniu kosmetyków tej serii stan mojej cery znacząco się poprawił. Cera jest odżywiona, elastyczna i zdrowo wygląda, Zniwelowały się liczne zaczerwienienia i ograniczyły się wypryski.
Jak za tak niską cenę dla mnie rewelacja!

Dajcie znać jakie kremy na dzień i na noc polecacie oraz czy miałyście styczność z tym produktami i jak się wam sprawdziły :)


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny produkt moim zdaniem, a za ta cenę bajka!

      Usuń
  2. Chyba się skuszę na ten krem na dzień. Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować ! Mega mi się sprawdził
      Buziaki💕

      Usuń
  3. Ja nie mam większych problemów z cerą. Od czasu do czasu coś mi wyskoczy, ale to raczej nie jest krem dla mnie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Lirene, idealne są dla mojej skóry :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger