Kosmetyki sylveco

W tym poście biorę pod lupę dwa produkty marki Sylveco : hibiskusowy tonik do twarzy oraz rumiankowy żel do mycia twarzy. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Mocnym plusem jest to że są to kosmetyki naturalna, idealnie nadające się dla osób z wrażliwą skórą. Mocnym plusem jest także to że Sylveco jest polskim producentem, chyba najbardziej kultowym ich produktem jest balsam myjący do włosów, swoją drogą mój jeden z ulubieńców.
Zacznę może od tego że w moich postach nie będę wnikać w szczegóły składu, co obiecuje producent itd tylko skupie się na tym jak na mnie coś zadziałało i jakie ja mam do danego produktu odczucia. Myślę że taka forma będzie pomocna.







Hibiskusowy tonik do twarzy


Świetny produkt. Używając go przez jakieś cztery miesiące zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej skóry. Jest ona wyraźnie odżywiona oraz w mniejszym stopniu występują problemy skórne, które był moim częstym problemem. Nawet po zimie moja cera była nawilżona i pozbawiona zaczerwienień. Produkt ma gęstą oleistą formułę pozostawiając na cerze uczucie nawilżenia a nie jak często się to dzieje w przypadku tłustych produktów które zostawiają nam lepką  powierzchnie na cerze. Ma on również przyjemny zapach. Przy codziennym stosowaniu naprawdę ma bardzo dobre efekty na naszej cerze. Nie ma on wad, przynajmniej w moim przypadku.




Rumiankowy żel do mycia twarzy 


Jedyny produkt żelowy do mycia twarzy  który mi się sprawdził w 100%. Doskonale oczyszcza twarz, pozostawiając na cerze wrażenie faktycznego oczyszczenia. Po nałożeniu na twarz tworzy delikatną piankę. Delikatny dla skóry, nie podrażnia. To że kosmetyk jest hypoalergiczny jest bardzo istotne dla mnie, posiadaczki wrażliwej cery.  Sprawia on że cera trądzikowa uległa w moim przypadku poprawie, zaletą jest to że jest antybakteryjny wiec "zanieczyszczenia" nie będą nam się przemieszczać po twarzy.  Jest on również delikatny dla zmian trądzikowych które już posiadamy. Mocnym plusem jest to że nie wysusza, Jedyny minus, dla mnie jest to jego zapach, ale jest to już  kwestia gustu. 





Podsumowując, kosmetyki marki Sylveco są idealne dla osób posiadających wrażliwą i skłonnościami do niedoskonałości. Są naturalne oraz hypoalergiczne. W moim przypadku, po stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej cery. Jest ona nawilżona i odżywiona. Są one godne polecenia. 

Dajcie znać w komentarzach, czy miałyście styczność z tą marka i jakie są wasze wrażenia :)



9 komentarzy:

  1. czesto korzystam z tych kosmetyków i jestem bardzo zadowolona ! :)

    http://by-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już wiele opinii na ich temat i chyba już czas przetestować je na własnej skórze:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale wyglądają zachęcająco :) Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście ! Bardzo fajny blog prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Często trafiam na pozytywne opinie tych kosmetyków, lecz sama jeszcze nie miałam z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale chętnie wypróbuję hibiskusowy tonik to twarzy 😉
    http://www.kristifashion.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie działa i jak dla mnie ma rewelacyjny zapach :)

      Usuń
  7. posiadam tonik i zdecydowanie go uwielbiam, zwłaszcza pomaga przy walce z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger