Bielenda Insta Make up

Dziś przygotowałam recenzję podkładów marki Bielenda z serii #insta make up. Zawszę byłam sceptycznie nastawiona do takich produktów, dlatego zawsze wybierałam te sprawdzone i "mocniejsze". Jednak zaufałam marce Bielenda, gdyż żaden z produktów do pielęgnacji jeszcze nigdy mnie nie zawiódł i nie żałuję ! Za tak niską cenę są to moim zdaniem produkty rewelacyjne.






Cover Lasting


Jest to podkład kryjący. Moim zdaniem rewelacyjnie kryjący ponieważ zakrył on moje niedoskonałości bez żadnego korektora co jest w moim przypadku naprawdę wielką sztuką. Produkt jest lekki i ma przyjemną konsystencję. Nie zapycha !Pięknie wygląda na skórze, pozostawia naturalny lekko zmatowiony efekt. Nie podkreśla suchych skórek i pomimo matu nie wysusza. Wyrównuję koloryt świetnie stapiając się z naszą skórą. I co najważniejsze dla mnie w przypadku podkładów nie oksyduje co jest dla mnie rewelacyjne !  Ma bardzo dobrą trwałość, spokojnie wytrzyma na skórze bez żadnych poprawek











Fresh Glow


Mój zdecydowany ulubieniec ! Czuję że zastąpi mojego ulubieńca czyli podkład Healthy mix. Pozostawia efekt naturalnej zdrowej rozświetlonej cery. Jest lekki, pieknie stapia się z nasza skórą. Niweluję oznaki zmęczenia. Moim zdaniem rewelacyjnie wygląda na skórze, i co będzie plusem dla wszystkich fanek "selfie" - genialnie wyglada na zdjęciach. Nie podkreśla suchych skórek. Przyjemnie się go aplikuje i wytrzymuję spokojnie kilka godzin bez poprawek. Wydaje mi się że jest idealny do codziennego użytku. 










Podkłady posiadają przyjemne opakowanie - tubki do których byłam sceptycznie nastawiona po korzystaniu z podkładu affinitone który miał mocną lejąca formułę i aplikacja była uciążliwa, jednak w tym przypadku mamy przyjemną formułę która się nie rozlewa więc dla mnie to mocny plus. Najważniejsze nie oksydują nie tworzą efektu " pomarańczki " na twarzy co jest dla mnie najistotniejsze przy wyborze takich produktów. Idealne do użytku codziennego, posiadają lekką kremową formułę i nie zapychają. Świetnie wyglądają na twarzy przez długie godziny i rewelacyjnie wyglądają na zdjęciach ! Te podkłady stały się moimi ulubieńcami, a bywam wymagająca w tej kwestii. Pięknie kryją, wyrównują koloryt i co najważniejsze pozastawiają zdrowy odżywiony efekt na skórze. Moim zdaniem ich działanie jest porównywalne jak i nawet nie lepsze  z produktami za wiele wyższą cenne. 


Dajcie znać czy miałyście styczność z tymi produktami , jak wam się sprawdziły i co sądzicie o tych produktach :)

37 komentarzy:

  1. Ja mam jeden podkład z Bielendy i u mnie sprawdza się dobrze :) jestem ciekawa tego jakby się sprawdzał ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki ? To chętnie go przetestuj (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi te podkłady z Bielendy nie dają krycia ni matu:( obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak jasne są te najjaśniejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sa z tego typu dla typowych bladziochow Ale sa jasniutkie idace w Ciepłe tony. Tak jak napisałam ich mega plusem jest to ze nie robią "pomaranczki ' na twarzy (:

      Usuń
  6. Z tego co zauważyłam Bielenda robi co raz to lepsze kosmetyki. Super post, bardzo estetyczny, fajnie się czyta :)
    Obseruję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam stosować kosmetyki Bielendy od jakiegoś czasu I jak do tej pory wszystkie mi się sprawdziły, a jestem posiadaczką wyjątkowo wymagającej cery

      Usuń
  7. nawet nie wiedziałam że bielenda posiada jakie kolwiek podkłady... Ale fajnie że się sprawdzają. Zainteresowął mnie ten matowy, bo tylko matowe kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma genialne krycie moim zdaniem,byłam mega zadowolona (:

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jak u mnie, bladzioszka, będą wyglądać. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sprawdzić koniecznie ! U mnie trochę bladzioszka odcień 01 w obu przypadkach jest idealny :)

      Usuń
  9. bardzo lubię tę markę, ale do tej pory nie sięgałam po ich kolorówkę :) chyba pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze byłam średnio nastawiona na kolorówkę firm które są typowo pielęgnacyjne ale w tym przypadku był to strzał w 10 :)

      Usuń
  10. Ja trochę żałuje, że nie robią jaśniejszych barw, bo u mnie te produkty w przedbiegach odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy podkładów z Bielendy. :) Ja swój podkład mam z Pharmaceris. :)
    Fajnie przedstawiłaś produkt. :)

    Może wspólna obserwacja? ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie się nie maluję, więc nie miałam styczności z tymi produktami. Może skuszę się jak będę kupować podkład. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Są bardzo fajne i delikatne polecam (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tych podkładach, ale markę bielanda sobie cenię, więc z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie sobie bardzo cenię i nie żałuję tego wyboru również (:

      Usuń
  15. Wcześniej nie miałam okazji używać tych podkładów, ale chyba skuszę się na zakup.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze również się sprawdza (:
      Również pozdrawiam !

      Usuń
  16. Ja nigdy nie miałam okazji przetestować produktów z bielendy. Aktualnie mam problem z tym, że niektóre podkłady, które posiadam wysuszają mi skórę, a niektóre uwydatniają skórki. Możliwe, że w wakacje skuszę się na coś lżejszego aby tego uniknąć.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też miałam ten problem, a te podkłady mi się sprawdziły !

      Usuń
  17. Nie korzystam z takich produktów ale prezentuja sie całkiem fajnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, pierwszy raz widzę :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kremy Bielendy, podkładu jeszcze nie miałam.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Po tej recenzji chętnie bym przetestowała, ale mam już zapas :/ Trzeba poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te podkłady to moje odkrycie tego roku, są cudowne ;)

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio Bielenda ma bardzo ciekawe rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaskoczyłaś mnie, szczerze nie spodziewałam się super krycia po tym podkładzie, w takim razie warto się nim zaintersować :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam testery jakiś podkładów Bielendy, ale niestety były zbyt ciemne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger