Fitomed maseczka-peeling K+K

Na rynku jest mało ciekawych produktów typu maseczka-peeling przeznaczonych do cery problematycznej. Należy pamiętać że w przypadku cery problematycznej raczej trzeba unikać mocnych peelingów gruboziarnistych a raczej skupić się na takich których działanie jest enzymatyczne, ewentualnie drobnoziarnistych aby zapobiec rozprzestrzenianiu się niepożądanych obiektów na naszej twarzy. 

Przedstawię wam dziś kolejny świetny produkt marki Fitomed, który możecie zakupić Tutaj. Po przetestowaniu kilku produktów tej marki mogę wam je polecić gdyż każdy do tej pory sprawdził mi się rewelacyjnie. Firma ta posiada szeroką gamę naturalnych produktów do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów dlatego też myślę że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Kosmetyki te są naturalne, producent jak najmniej stara się ingerować w moc działania naturalnych składników, oraz to co może być ważne dla niektórych osób - kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. 





Maseczka- peeling K+K

Maseczka która posiada świetny skład : kwas mlekowy 4% oraz korund. Jest pozbawiona sztucznych barwników oraz substancji zapachowych. Produkt ten sprawdził się w moim przypadku w 100%. Jest on w słoiczku, myślałam że będzie to problematyczne w aplikacji bo byłam przyzwyczajona do maseczek w tubkach jednak tu wystąpiło moje pozytywne zaskoczenie - aplikacja jest bardzo łatwa, mamy pełną kontrolę nad tym jaką ilość produktu aplikujemy. Kosmetyk jest bardzo wydajny - po tygodniowej kuracji zauważyłam bardzo mały ubytek w moim opakowaniu a muszę przyznać że nie szczędziłam go sobie. Ma przyjemną konsystencje oraz zapach - fakt zapach naturalnych kosmetyków nie każdemu przypada do gustu jednak ten jak dla mniej jest okej. Skóra jest przyjemnie gładka i oczyszczona. Jest rewelacyjny w walce z trądzikiem - zauważyłam szybsze gojenie się niepożądanych obiektów na mojej twarzy oraz brak nowych. Redukuję nadmiar wydzielanego sebum także idealnie sprawdzi się w przypadku cery ze skłonnościami do przetłuszczania. Rozjaśnia cerę pozostawiając efekt zdrowej i promiennej cery. Skóra po zastosowaniu jest wyraźnie odżywiona. Jest delikatna dlatego idealnie sprawdzi się również w przypadku posiadaczy wrażliwej cery. Producent informuje że jest ona również dedykowana dla osób z cerą dojrzałą w walce z zmarszczkami. 




Dajcie znać czy miałyście styczność z tym produktem bądź innymi marki Fitomed oraz jak walczycie z trądzikiem

14 komentarzy:

  1. Ja niestety mam uczulenie na kwas mlekowy, ale na pewno pokarzę maseczkę dla koleżanki na pewno jej się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam uzywać peelingów mechanicznych - wtedy czuję, że skóra jest oczyszczona i tak! wiem! to jest niezdrowe... musze się zaopatrzeć w enzymatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada, aż chciałabym przetestować <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku chętnie bym zabrała ten produkt do swojej szafki :D może się skuszę :D haha

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się rewelacyjnie. Przydałoby mi się rozświetlenie a produkty z kwasem mlekowym zawsze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się fajnie chociaż ja nie lubię produktów 2w1. Dla mnie jeśli coś jest do wszystkiego to do niczego. Może to jest właśnie ten produkt, który zmieni moje zdanie ~`córka kosmetyczki

    http://corkakosmetyczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą maseczkę i u mnie sprawdza się fantastycznie :)
    _______________
    Aleksey - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna się wydaje i godna wypróbowania. Uwielbiam maseczki, nie ma tygodnia bez domowego spa :)
    Zapraszam do siebie:
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maseczki i peelingi, ten zapowiada się super więc myślę, że warto spróbować:) Pozdrawiam!

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam, ale tej maski nie miałam i pierwszy raz ją widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kosmetyków tej marki :) Fajnie, że opakowanie ma takie minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki tej marki są świetne!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger