Produkty Fitomed

Na rynku przybywa ciągle produktów do pielęgnacji o naturalnym składzie. Sama po swoim przykładzie zauważam że naturalna pielęgnacja przynosi bardzo dobre efekty. Chciałabym przedstawić wam produkty marki Fitomed które u mnie sprawdziły się rewelacyjnie. Możecie je zakupić tutaj


Posiadam Serum nawilżające arnika górska oraz krem pod oczy aksamitka wyniosła. Te produkty są moimi pierwszymi z tej marki, i jestem pewna że nie ostatnimi. Dzięki temu że sprawdziły mi się bardzo dobrze z pewnością na stałe zagoszczą w moich kosmetykach. Moją uwagę zwrócił ich naturalny skład - bez parabenów, silikonów oraz sztucznych barwników i aromatów zapachowych. Oczywiste jest to że nasza skóra najlepiej będzie przyjmować naturalne produkty. Ważne jest także to że te produkty nie są testowane na zwierzętach. 



Krem pod oczy aksamitka wyniosła

Jego najważniejsze składniki to macerat z aksamitki w nierafinowanym oleju z awokado, nierafinowany olej z nasion aronii oraz ekstrakt z borówki. Jestem osobą która posiada wieczne cienie pod oczami z którymi żaden produkt nie dawał sobie rady oraz posiadam drobne zmarszczki pod oczami pomimo mojego młodego wieku. Produkt po dwóch tygodniach stosowania przyniósł w moim przypadku mega efekty. Moje utrapienie czyli cienie pod oczami zostały zniwelowane oraz zauważyłam że zmarszczki pod oczami stały się mniej widoczne. Krem fajnie nawilża, posiada lekką konsystencję  oraz szybko się wchłania.Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość do aplikacji.  Stosuję go rano i wieczorem. Spokojnie po aplikacji i wchłonięciu można nałożyć na niego makijaż gdyż nie powoduję rolowania się produktów. Jak dla mnie jest to niezbędnik w pielęgnacji dla osób którym doskwierają cienie pod oczami.






Serum nawilżające arnika górska 


Jego najważniejsze składniki to kompleks ziołowy w którego skład wchodzi kasztanowiec, oczar wirginijski oraz arnika ale również woda oczarowa i rutyna. Jest on skierowany dla osób posiadających cerę naczyniową ale myślę że sprawdzi się idealnie jako serum nawilżające dla osób z cerą normalną. Jest łagodny dla skóry, posiada lekką formułę i szybko się wchłania. Częstym problemem w serach różnego rodzaju jest to że pozostawiają lepką nieprzyjemna warstwę - ten produkt na szczęście nie ma tego problemu. Jest bardzo wydajny. Po dwutygodniowej kuracji zauważyłam że naczynka i wszelkie rumieńce na mojej twarzy są zniwelowane. Cera jest doskonale nawilżona i odżywiona. Co jest dla mnie mocnym plusem cera ma efekt bardzo ładnego rozświetlenia. Idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż - nie koliduje z innymi produktami. 








Zapraszam do dyskusji. Co sądzicie o tych produktach? Czy miałyście z nimi styczność i jak wam się sprawdziły :)













28 komentarzy:

  1. Nie stosowałam tych produktów, ale tym kremem pod oczy mnie zainteresowałaś :) też mam podobny problem co Ty. U mnie są to takie fiolety pod oczami, gdzie przy bladej cerze wyglądam jak wampir :D pozwoliłam sobie sprawdzić zakładkę ,,o mnie'', bo aż ciekawa byłam Twojego wieku. Ale masz 19 lat, hm te zmarszczki to pewnie takie mimiczne są, kiedy się uśmiechasz, albo zdenerwujesz, nie ma się co nimi przejmować ;)
    Ogólnie bardzo fajny blog, prosty, przejrzysty, tak jak lubię, podoba mi się tu u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Cienie pod oczami to prawdziwa udręka, szczególnie kiedy mam ogromne fioletowe sińce a moje oczy generalnie są opuchnięte. Ten krem był dla mnie wybawieniem kiedy doprowadzałam moją twarz do ładu po maturach :0

      Usuń
  2. Nie mialam styczności z tymi produktami, nawet o nich nie słyszałam do tej pory. Raczej nie sprawdziłyby się u mnie, bo mam problematyczną cerę. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle że dałby rade :) Sama jestem posiadaczką cery wrażliwej i trądzikowej

      Usuń
  3. Krem pod oczy zapowiada się ciekawie, ponieważ wiem, ze ekstrakt z borówki fajnie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale się sprawdził bo w piękny sposób rozświetla spojrzenie (:

      Usuń
  4. Nie słyszałyśmy nigdy wcześniej o tych produktach :) Może warto przetestować? ^^ Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ze warto (: szczególnie ze względu na atrakcyjne ceny i mega działanie (: buziaki!💕

      Usuń
  5. Serum sobie kupię na pewno! :D Szukam i szukam takiego i nie mogłam znaleźć. Wielkie dzięki misia, wreszcie mam to czego szukałam! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze sprawdzi Ci się tak samo dobrze jak mi ! Buziaki! :*

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tych produktach, ale będę musiała wypróbować, może i u mnie coś zdziałają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam do tej pory tej firmy, ale dość ciekawie zapowiada się krem pod oczy :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. serum nawilżające brzmi ciekawie :o aż pokusiłam się sprawdzić cenę i są całkiem tanie :) piszesz że efekty są widoczne już po 2 tygodniach, na pewno je sprawdzę na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, ale chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o może to coś, co mnie poratuję. Od zawsze mam suchą skórę twarzy i nie umiem sobie z nią poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej firmie, ale nie stosowałam, żadnych z tych kosmetyków :)

    http://www.merloczek.pl | Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tych produktach, ale muszę je wypróbować. Ciekawe jak się u mnie sprawdzą? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam akurat o tych produktach, ale o firmie samej w sobie już tak. Sama niedawno przerzuciłam się na komstyki naturalne i na chwilę obecną sprawdzają się u mnie dobrze, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te produkty. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałem dużo dobrego o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produktów tej marki nie znam. Nigdy nie miałam okazji przetestować. Ale oba wydają się całkiem ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam okazji używać tych produktów, mam problemy czasami z fioletowym odcieniem pod oczami co czasami jest totalna udręką jeśli nawet nie mam siły czymkolewiek to zakryć. Interesujący post !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale spodobały mi się :) tylko nie wiem czy nadawałby się, ponieważ mam problemy z cerą.
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tych produktów, chociaż markę słyszę pierwszy raz. Jestem ciekawa jak sprawdziły by się u mnie na buzi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosowalam ich nigdy: )
    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Potrzebuję produktów do nawilżenia skóry, więc myślę, że serum sprawdziłoby się dobrze. Może czas wypróbować? :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger