Try me box

Chciałabym wam przedstawić świetną inicjatywę która od razu skradła moje serce ! Jest to box produktów TRY ME od firmy Inspiredby - zapraszam do zapoznania się z ich szczegółową ofertą

Czym jest pudełeczko "Try me" ?




Jest to pudełko z kosmetykami w którym mamy zagwarantowany przynajmniej 1 produkt pełnowymiarowy, reszta to próbki i testery. Co miesiąc wychodzi nowy zestaw produktów. Spotkałam się z opiniami w internecie że jak to tak same próbki jeden produkt etc. No cóż kochani jak sama nazwa wskazuję jest to oferta do testowania i poznawania nowych produktów a uważam że pudełko jest warte swojej bardzo niskiej ceny - 19 zł.
Uważam że jest to bardzo fajna inicjatywa dla miłośniczek pielęgnacji oraz nowości kosmetycznych. Mamy okazje przetestować i poznać marki i produkty z którymi być może nie miałyśmy wcześniej styczność. Opcja wszelkiego rodzaju próbek i testerów jest bardzo fajna - możemy się upewnić co do danego produktu przed zakupem.


Jak to działa ?




Klasycznie, jak wszystkie boxy tego typu. Składamy zamówienie, dokonujemy wpłaty, czekamy na przesyłkę i cieszymy się z nowości. Ja na moją przesyłkę czekałam ok. 5 dni .Subskrypcje możemy anulować w dowolnym momencie także fajne jest to że nie jesteśmy "uwiązani". Koszt jednego pudełeczka to 19 zł.



"Try me" box  edycja II


Produkty pełnowymiarowe :

Schwarzkopf- Sea Salt Beach look nadający teksturę spray do włosów 
Bielenda - Mikrodermabrazja 3- fazowy zabieg wygładzający 
Vis Plantis - Age Killing effect - maseczka na zmarszczki 


Próbki :

Maroko - olejek arganowy mix aromatów (pojemność 10 ml)

Provag żel - Specjalistyczny żel dla kobiet i dzieci powyżej 1.rż. ( pojemność 2 g )
Ziaja Multi modeling- ekspresowe serum do ciała antycellulitowe ( pojemność 7 ml )
Farmona Tutti Frutti - Szampon do włosów i opalizujący olejek do kąpieli
Herbal Care - Krem odmładzający do skóry dojrzałej
Schwarzkopf - Micelarna odżywka BC Bonacure       (pojemność 50 ml )








Podsumowując 



Z II edycji jestem bardzo zadowolona. Dlaczego ? Aż trzy produkty pełnowymiarowe oraz bardzo fajne próbki. Faktycznie poznałam produkty z którymi wcześniej nie miałam styczności oraz dostałam spray nadający tekstury włosom - idealnie bo szukałam czegoś takiego od jakiegoś czasu więc zobaczymy jak mi się sprawdzi. Pudełko dla mnie ocena 10/10 . Czekam niecierpliwie na kolejną edycję !

Co sądzicie o takich pomysłach ? Jak wam się podobają produkty może miałyście z którymś już styczność. Dajcie koniecznie znać : )



11 komentarzy:

  1. Akurat o tym pudełku słyszę pierwszy raz. Fajnie, że mimo ze to próbki to nie są w malutkich saszetkach tylko jest ich nieco wiecej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym pudełku. Patrząc na nie, rzeczywiście jest warte swojej ceny. Kto wie, może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj nie słyszałam o takim pudełku. Warto wypróbować:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty. Pierwszy raz słyszę o tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takim pudełku. Bardzo ciekawa zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego pudełeczka wcześniej, ale bardzo zachęca niską ceną!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tym pudełku słyszę pierwszy raz, ale z innymi spotkałam się juz wielokrotnie, tylko, że wszystkie były bardzo drogie. Ciekawa sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o takim nie słyszałam, ale koniecznie zamówię, bo bardzo mi się podoba taka idea :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No mnie raczej nie przekonuje. Po próbce czasem ciężko się zorientować, czy coś nam służy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę te pudełeczko, jestem maniaczką kosmetyków pielęgnacyjnych, więc z pewnością zamówię i wypróbuje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, bo można wypróbować wiele różnych kosmetyków za małą kwotę. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger