Mój krem nr 12

Każdy kto miał kiedykolwiek problem z trądzikiem zdaję sobie sprawę z tego jak trudno znaleźć na rynku kosmetyki skuteczne, z bardzo dobrym składem oraz delikatne dla naszej skóry. Sama miałam niemały problem aby znaleźć coś co spełni moje oczekiwania i nareszcie udało się!



Po raz kolejny zbawienny dla mojej cery okazał się produkt marki Fitomed. Zapraszam was do odwiedzenia ich  sklepu ponieważ firma ta oferuję nam szeroką gamę produktów także każdy znajdzie coś  dla siebie. Muszę przyznać że do tej pory każdy produkt sprawdził się rewelacyjne, dlatego chętnie sięgam po nowości.





Krem nr 12 z serii " Mój krem" sprawdził się idealnie na mojej problematycznej cerze. Jest on przeznaczony do cery mieszanej, tłustej oraz trądzikowej. Składa się on ze świeżego naparu ziołowego w którego skład wchodzi : napar z bławatka, lukrecji, nagietka, olej z czarnuszki siewnej oraz olejek z drzewa herbacianego. Nie zawiera sztucznych barwników, substancji zapachowych oraz parabenów co jest dla mnie bardzo istotne. Cera jest odżywiona oraz nawilżona. Po miesięcznej kuracji zauważyłam że na mojej twarzy pojawiają się jedynie drobne zmiany ale nie są jakoś bardzo zaognione i jest ich stanowczo mniej. Zmiany które już były na mojej twarzy szybko się zagoiły nie pozostawiając po sobie śladu. Krem minimalizuję ilość wydzielanego sebum i delikatnie matuję. Cera jest nawilżona, napięta oraz przyjemnie wygładzona. Idealnie sprawdza się pod makijaż, nic się nie roluję i makijaż świetnie się utrzymuje. Posiada przyjemną konsystencję oraz delikatny, ziołowy zapach.Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej lepkiej warstwy więc aplikacja jest bardzo przyjemna.  



Dajcie znać jak wy walczycie z trądzikiem i jakie macie sprawdzone produkty!



13 komentarzy:

  1. Mi nic nie pomagało dopóki nie poszłam do dermatologa i nie przepisała mi tabletek i maści po tym mam zdrową i piękną cerę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego kremu ale wygląda bardzo zachęcająco. Ja mam skórę suchą ale zajrzę do sklepu, może znajdzie się coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że ja nie miałam nigdy problemu z cerą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam możliwość testowania tego kosmetyku i niestety jako jeden z niewielu nie sprawdził mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety dalej szukam idealnego kremu dla skory trądzikowej,ale suchej. Cieszę się,ze ty już swój znalazłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym kremie, chciałabym, żeby i u mnie zadziałał :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja twarz to jakiś koszmar. Co wyleczę jedną "partię" niedoskonałości, już pojawia się następna. Może ten krem pomoże. Koniecznie wypróbuję kosmetyki tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze spróbować bo moja cera..
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mam problemy z trądzikiem i myślałam że już wszystkiego próbowałam :) o tym kremie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście jestem zielona w tym temacie,bo nigdy nie miałam trądziku.O produktach Fitomedu słyszałam już wiele pozytywnych opinii :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam trądziku, ale za to moja siostra (chociaż nie wiadomo, czy to nie jest bardziej uczulenie), używa jakiś kremów, ale głównie chodzi o dietę w jej przypadku. Krem wydaje się super, powiem jej o nim :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger