Różany tonik do twarzy Evree

Utrzymanie odpowiedniego nawilżenia i kondycji naszej skóry bywa trudne. Często o tym się zapomina bądź też nie mamy czasu na kremy toniki które potrzebują odpowiedniej aplikacji oraz czasu na wchłonięcie dlatego idealnie sprawdzają się produkty w postaci mgiełek - są leciutkie oraz szybkie w aplikacji. Przygotowałam recenzję produktu marki Evree.



Skuszona zostałam licznymi pozytywnymi recenzjami w Internecie, szczególnie wychwalany on był przez Red Lipstick Monster dlatego miałam go na swojej uwadze. Produkt sprawdził mi się w 100%. 
Świetnie nawilża i odżywia. Pozostawia na skórze efekt świeżości i odżywienia. Zauważyłam że d czasu jak go stosuję moja cera jest faktycznie w lepszej kondycji. Zmniejszyły się zaczerwienienia i podrażnienia oraz zmniejszyła się ilość niedoskonałości. Skóra pozostaje przyjemnie napięta i nawilżona. Nie podrażnia, jest bardzo delikatny dla skory.  Bardzo szybko się wchłania. Mocnym plusem tego produktu jest to że posiada fajny aplikator który delikatnie oraz precyzyjnie aplikuję przyjemną mgiełkę  na naszą twarz. Posiada przyjemny różany zapach.







Doskonale sprawdził mi się jako baza przed makijażem - makijaż świetnie się trzyma, nic się nie ściera ani nie ma żądnych komplikacji. Świetnym zastosowaniem jest również to że możemy stosować ten produkt jako mgiełkę utrwalającą - makijaż wygląda świeżo i świetliście, zostaje zdjęta nadmierna pudrowość oraz jest trwalszy.
















Dajcie znać czy miałyście z nim styczność oraz jakie produkty do codziennej pielęgnacji są waszymi ulubieńcami :)



12 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, ale bardzo mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam dotychczas tego produktu, ale również wiele dobrego o nim słyszałam. Koniecznie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam do na promocji w rossmanie, ale jeszcze nie używalam bo muszę skończyc poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny produkt, chetnie go wypróbuje :) ja używam zwykłego szarego mydła i przeróżne maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam i myślę, że wrócę do niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim do czynienia, ale Twoja opinia jest bardzo interesująca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie o nim słyszę ale jeszcze nie wytestowałam. Póki co to jest w mojej poczekalni ale raczej sięgnę po niego by sama się przekonać czy rzeczywiście taki dobry :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa produktów od evree, ale zastanawiam się też nad samodzielnym stworzeniem naturalnej mgiełki :D
    https://nikolpisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ten produkt, ale na razie mam dwa toniki do przetestowania, więc przystopuje z zakupem jego.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od niedawna i bardzo lubię, mi też pomaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam od niedawna i bardzo lubię, mi też pomaga. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger