Maski do Twarzy Garnier

Koreańska pielęgnacja coraz bardziej zyskuję na popularności. Wiele firm produkuję produkty inspirowane tym typem pielęgnacji. Przygotowałam recenzję masek do twarzy firmy Garnier. Jestem ogromną fanką rożnego rodzaju maseczek do twarzy. Moim ulubieńcom poświęcę osobny wpis. Był to mój pierwszy raz z produktami w płachcie, więc w sumie nawet nie wiedziałam czego się spodziewać. 




Zaczynając, produkt ma fajne, szczelne opakowanie. Po otwarciu mamy dobrze nasączony produkt. Ciekawą rzeczą jest folia ochronna, która pomaga nam dopasować maskę do twarzy. Aplikacja jest bardzo prosta, maska się nie drze, dobrze się rozciąga i ładnie przylega do twarzy. Produkt jest naprawdę bardzo dobrze nasączony. Po obu maskach efekt na mojej twarzy był super. Była ona nawilżona, odżywiona z widocznym efektem "zdrowej skóry" . Nie podrażniają także spokojnie mogą ich używać osoby z wymagającą cerą. W opakowaniu znajduję się sporo produktu więc resztki możemy spokojnie nałożyć na szyję i dekolt  z ideą Koreanek które wyznają zasadę że nic nie może się zmarnować. 


Garnier Moisture + Freshness - maska do twarzy nawilżenie + odżywienie

Jest przeznaczona do skóry normalnej i mieszanej. Producent obiecuję efekt tygodniowego nawilżenia w 15 minut. Owszem efekt na twarzy utrzymuję się dość długo. Ma ona również oczyszczać - jak dla mnie po zastosowaniu nie zauważyłam wielkiej różnicy, jednak chyba faktycznie oczyszcza ponieważ po aplikacji nie zauważyłam żeby pojawiły się na mojej twarzy jakieś nowe niedoskonałości. Jest naprawdę dobrym produktem.









Garnier Moisture + Aqua Bomb - super nawilżenie i wygładzenie

Ta maska to mój ewidentny ulubieniec. Tak jak jej poprzedniczka skora ma zostać nawilżona w 15 w podobnym efekcie jak tygodniowa kuracja. Moim zdaniem jest mega, doskonale nawilża i odżywia pozostawiając świeży wygląd skóry. Nie jest tłusta ani nie lepi się jakoś bardzo. Pięknie wygładza i napina skore także nadaję się idealnie przed makijażem przed jakimiś większymi wyjściami - spokojnie można po niej nałożyć makijaż.




Podsumowując produkty są naprawdę bardzo dobrej jakości. Mają przystępną cenę oraz są ogólnie dostępne. Efekt na twarzy utrzymuję się bardzo długo. Wydaję mi się że aplikacja raz w tygodniu wystarczy aby nasza skóra była nawilżona i odżywiona.


Dajcie znać czy miałyście styczność z tymi produktami, jakie są wasze wrażenia oraz jakie maski w płachcie polecacie :)








19 komentarzy:

  1. Szukam właśnie jakiejś maski nawilżającej i chyba mi ułatwiłaś wybór mam bardzo suchą skórę i przydałaby mi się taka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super maski! Mężczyzni tez moga ich uzywać?
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię produkty tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sobie kupić :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkty.Gainer robi na prawde dobre komsetyki.
    Zapraszam do mnie na post odnośnie metamorfozy sylwetki. Chcesz wyglądać lepiej to zobacz jak ja to zorbiłem. Tobie też się uda ;) flarri.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam okazji je przetestować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy maseczek do twarzy z Garniera, ale świetna recenzja. :))
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie niedługo podobny post haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio właśnie je sobie kupiłam i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam wersję niebieską. Była spoko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę je koniecznie wypróbować.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię niektóre ich produkty, szkoda ze te maski nie sprawdziły się tak jak chciałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Be like snow , Blogger